با بالا رفتن سن و گذر عمر ، جذب آب برای بدن دشوارتر شده و عوارضی چون از بین رفتن کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست پدید می‌آید . از آن‌جایی که pH طبیعی پوست در حدود 4/5 تا 5/5 است ، با استفاده از آب یونیزه قلیایی که pH آن بیش از 5 است ، چربی‌های ضروری برای داشتن پوستی شفاف را از بین می‌برید . زمانی که پوست این چربی‌ها ی ضروری را از دست می‌دهد ، چین و چروک‌های غیر طبیعی در پوست پدید آمد ه و سبب پیری زودرس می‌ شود .


در وضعیت کم آبی بدن، پوست اولین سطح بدن است که واکنش نشان می دهد. ترموستات تنظیمی بدن برای خنک شدن شروع به انجام تعریق از طریق پوست می نماید. اگر کم آبی وجود داشته باشد، ذخایر آب در پوست ممکن است تا پایان مصرف شود بی آنکه با همان سرعتی که از دست می رود، جایگزین شود. بنابراین کم آبی عامل اساسی ایجاد خشکی و تیرگی پوست است. پوست رطوبتش را از دست می دهد و خشک و چروکیده می شود. در گردش خون تعداد مویرگ کمی در ناحیه ی پوست وجود دارد تا رنگ شادابی را که باید داشته باشد به آن بدهد. نوشیدن آب کافی برای کمک به شادابی پوست ضروری است.
سلول های پوست همیشه به آب نیاز دارند، آنها در معرض محیط قرار دارند و از طریق تبخیر سطحی، تعریق و تعرق( سه معیار متفاوت از دست رفتن آب از سطح پوست )آب از دست می دهند.
اگر آب از جریان خون موجود در قاعده ی پوست به آن نرسد، سرعت ترمیم پوست کاهش خواهد یافت و سلول های کم آب، بدن را خواهند پوشاند.

این یکی از دلایلی است که اغلب زنان جوانی را می بینید که پوستشان آنها را مسن تر از سن واقعی شان نشان می دهد، چرا زنانی میانسال را با چین و چروک عمیق در همه جای صورتشان می بینید؟ آب یونیزه قلیایی بدلیل اینکه حجم مولکولی آن کاهش می یابد (یعنی حجم مولکولی آب که تقریباً در شهر تهران 35 تا 48% است بعد از عبور از دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی و انجام عمل یونیزاسیون به 8% تا 5% کاهش یافته است همین امر باعث افزایش حلالیت و نفوذ بیشتر آب می شود و آبرسانی به سلول های پوست را 2 تا 4 برابر می کند و سلول های پوست در هیچ ساعتی از شبانه روز  دهیدراته نمی مانند.
با بالا رفتن سن و گذر عمر ، جذب آب برای بدن دشوارتر شده و عوارضی چون از بین رفتن کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست پدید می‌آید . از آن‌جایی که pH طبیعی پوست در حدود 4/5 تا 5/5 است ، با استفاده از آب یونیزه قلیایی که pH آن بیش از 5 است ، چربی‌های ضروری برای داشتن پوستی شفاف را از بین می‌برید . زمانی که پوست این چربی‌ها ی ضروری را از دست می‌دهد ، چین و چروک‌های غیر طبیعی در پوست پدید آمد ه و سبب پیری زودرس می‌ شود .
مردان پوستی کلفت تر دارند تا زنان، و به همین دلیل است که پوست مردان بر اثر کم آبی به سادگی پوست زنان، آسیب نمی بیند همچنین هورمون های مردانه برای اینکه باعث رشد موی صورت شوند، جریان خون بیشتری به طرف پوست صورت می آورند، با وجود این، کم آبی مداوم در صورت مردان هم پوستی زبر و چروکیده ایجاد می کند.
آب اسیدی شماره 1 حاصل از دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی باعث کشیدگی و سفت کردن پوست صورت می شود که از این طریق مانع از ایجاد چین و چروک در پوست می شود.
حد نهایی در مشکلات پوستی ناشی از کم آبی، اسکلرودرمی است- پوست پلاسیده و نازک، یا مثل پوست تمساح پوسته پوسته می شود. بخش های باز و بی حفاظ پوست مانند: بازوها، زانوها، ساق پا، دست ها و پاها ، بیش از هرعضو دیگری علامت نشان می دهند.
وقتی این بیماری صورت را مبتلا کند می تواند بینی، دهان و چشم ها را بدشکل کند، به طوری که انگار شخص نقابی رنگ پریده و براق بصورت زده است. این بیماری همچنین بسیار دردناک است.
اما شما می توانید با افزایش مصرف آب، اسکلرودرمی را در مرحله ی اولیه دگرگون کنید. آب اسیدی حاصل از دستگاه تصفیه آب خانگی بدلیل اینکه اکسیژن افزایش یافته دارند، می تواند خونرسانی به عروق زیر پوست را افزایش داده و باعث شادابی بیشتر پوست شود واز نکروزه شدن پوست در یک منطقه خاص جلوگیری کند.
شایع ترین ماده ی تحریک کننده ی پوست، پس مانده ی مواد پاک کننده در لباس های شسته شده ای است که خوب آب کشی نمی شوند مواد پاک کننده می تواند در عرق بدن حل شود و التهابات پوستی و حتی کهیر ایجاد کند. آب اسیدی دستگاه تصفیه یونیزه قلیایی شده به هنگام شست و شو کلیه مواد زائد و سموم که بر روی پوست شده قرار گرفته، پاکسازی می کند و عمل پلینگ طبیعی را برای پوست انجام می دهد و سلول های مرده را در روی پوست پاک می کند.

 

داشتن پوستی شادابی و سالم حق همه ماست که با شست و شوی روزانه صورت خود با آب اسیدی شماره 1 شادابی و سلامت را برای پوست خود فراهم می کنید.

blood cancer dep
diabet diges fibro
heart high kidny
kise sa loss migre
ms poki skin
women yobo aler

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به irankangenwater.com می‌باشد.

telegram app icon 2icon email icon clip art at clker com vector qafaq e mail icon trace 0
www.kangenwater.vip

Go to top