انستیو تحقیقات پزشکی دانشگاه Hansuh ،  از 15 بیمار مبتلا به دیابت، برای مطالعات بالینی دعوت به عمل آورد.متخصصین بیماران را به دو گروه متفاوت تقسیم کردند : در گروه اول بیماران درمان با انسولین کاملاً متوقف شد و به جای آن از آب یونیزه قلیایی نوشیدند. گروه دیگر به درمان خود با انسولین مانند قبل ادامه دارند. سطوح گلوکر خون در هر دو گروه کاهش یافت، سطوح گلوکز خون در گروهی که آب یونیزه استفاده می کردند، ثابت شد اما گروهی که تحت درمان با انسولین بودند، سطوح گلوکز خون متغیری داشتند.


7 ژانویه 2004: مقایسه سطوح گلوکز قبل و بعد از اجرای آزمایش : (بیماران روزانه 5 لیتر آب قلیایی یونیزه می نوشیدند)

 کاهش قابل ملاحظه سطح گلوکز در بیمارانی که از آب یونیزه قلیایی استفاده می کردند :

 

برای مثال تعدادی از افراد بصورت زیر بودند:


1-بیمارLee  14 ساله : سطح گلوکز خون 250، بعد از نوشیدن آب یونیزه قلیایی شده در 36 روز، سطح گلوکز خون: 204
2-بیمار Hwang  17 ساله سطح گلوکز خون : 254، بعد از نوشیدن آب یونیزه قلیایی شده در 36 روز، سطح گلوکز خون 144
3-بیمار Lee2  9 ساله، سطح گلوکز 324: بعد از نوشیدن آب یونیزه قلیایی شده در 36 روز، سطح گلوکز خون: 210
4-بیمار Lee3  20 ساله : سطح گلوکز خون 400، بعد از نوشیدن آب یونیزه قلیایی شده در 36 روز، سطح گلوکز خون: 168


آزمایشات نشان داد که آب قلیایی موثرتر از انسولین بوده است.

 

این بیماری زمانی به وجود می آید که پانکراس یا لوزالمعده توانایی خود را در تولید و ترشح مقادیر مناسب انسولین از دست می دهد . اگر چه درما نی برای این بیماری یافت نشده ، اما می توان با نزدیک نگه داشتن میزان قند خون به میزان طبیعی ، این عارضه را کنترل کرد . آب یونیزه قلیایی می تواند محیطی را در بدن ایجاد نماید که به پا نکراس کمک  کند تا کارکرد اولیه و طبیعی خود را باز یا بد . افرادی که به تزریق روزانه انسولین پرداخته اند در مقایسه با افرادی که از آب یونیزه قلیایی استفاده کرده  اند دارای میزان قند خون ناپاید اری بودند ، حال آنکه افرادی که آب یونیزه نوشیدند به قند خون ثابت دست یا فتند .


پروفسور Kuwata  پزشک ژاپنی :
من بیماران دیابتی زیادی را دیده ام که در کنار درمان با دارو، آنها را متقاعد کردم که آب قلیایی بنوشند. بعد از نوشیدن آب قلیایی به مدت یک ماه، 15 بیمار دیابتی انتخاب و برای آزمایشات و مطالعات بیشتر به دانشگاهTokoy فرستاده شدند.
در آغاز، بیماران دیابتی که مشکلات جدی داشتند مقداری نگران بودند، اما وقتی مدتی این آب را نوشیدند، قند خون و ادرار آنها به نسبت 300mglc به 2 mgdc رسید. این بیماران 5 تا بیمار در روز تست قند خون می دادند. نتایج نشان داد که یک ساعت و نیم بعد از غذا نسبت قند خون و ادرار آنها به Loogidc به Orgidc رسید و قند موجود در ادرار کاملاً ناپدید شد.

با توجه به اینکه جذب قند خون همیشه از طریق گیرنده های آن در سلول های بدن به ویژه در سلول های بافت بدن صورت می گیرد , در این بیماری عدم فعالیت مفید رسپتورها ( گیرنده ها ) در محیط اسیدی به اثبات رسیده است , آب سلامت قرن جدید قادر است محیط قلیایی را برای گیرنده های قند خون در تمامی بدن ایجاد نماید تا با جذب گلوکز توسط گیرنده های سلولی مانع از افزایش قند در خون گردد , ترشح انسولین در خون باعث جذب قند خون سلول های بدن می گردد , انسولین در محیط قلیایی تاثیر خود را ایجاد می نماید ,که در اصل آب قلیایی در کاهش مازاد اسید قند با جذب بهتر آن به رسپتورها کمک بسیار زیادی کرده و به حفظ ماهیت رسپتورها به داخل سلولی که نیاز به محیط قلیایی دارد کمک بسیار زیادی می کند . انسولین در محیط گرم به بدن تزریق می شود .

در بیماران دیابتی سنتز اسیدهای چرب کاهش و اکسیداسیون آن افزایش می یابد.ذخیره گلیکوژن تخلیه می شود و مقدار زیادی بتاهیدروکسی بوتیریک و اسید استواستیک پس از ترکیب با یونهای قلیایی از ادرار دفع می شود.

blood cancer dep
diabet diges fibro
heart high kidny
kise sa loss migre
ms poki skin
women yobo aler

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به irankangenwater.com می‌باشد.

telegram app icon 2icon email icon clip art at clker com vector qafaq e mail icon trace 0
www.kangenwater.vip

Go to top