فواید استفاده از آب یونیزه قلیایی حاوی آنتی اکسیدان ، در بیماران با امراض زنانه بسیار ثابت شده ا ست و دلیل اصلی آن این است که این آب می تواند سموم بدن را خنثی کند . در طول دراز مدت این آب را بر روی افراد مبتلا به فشار خون بالای دوران بارداری آزمایش کردند و دریا فتند که متو سط هوش نوزادان با مصرف آب یونیزه قلیایی افزایش یافته و باعث قوی تر شدن ، سالم تر و باهوش تر شدن آنها می شود .

Pregnancy Guide
The facts a bout pregnancy &Alkaline water


حقایقی درباره‌ی بارداری و آب قلیایی:


در سال‌های اخیر همواره سوالات بسیاری درباره‌ی اطمینان و امنیت نوشیدن آب قلیایی حین بارداری و اثر آن روی مادر و کودک وجود داشته است . این متن به این دلیل نوشته شده است که پاسخگوی سوالات باشد . پزشکان مشهور بین‌المللی در امر سلامت و تندرستی دعوت به بحث و صحبت شده‌اند و تحقیقات عمیقی درباره‌ی این موضوع که آیا نوشیدن آب قلیایی حین بارداری امری خطرناک است یا مفید،صورت پذیرفته است.
وقتی زنی باردار می‌شود ، مقداری از مواد قلیایی خود را به دلیل حضور جنین از دست می‌دهد .جنین به مدت 9ماه در کیسه‌ی آب می‌ماند تا بالاخره این کیسه پاره شود .در حین این مدت جنین مواد غذایی را از طریق بند ناف برای کسب انرژی و رشد دریافت می‌کند. وقتی مواد غذایی می‌سوزند، مواد دفعی اسیدی تولید می‌کنند که جنین آن‌ها را به کیسه‌ی آب دور خودش تخلیه می‌کند . از آنجایی که رگ‌های خونی مادر به رگ‌های خونی جنین متصل نیست ، رگ‌های خونی مادر نمی‌تواند مواد دفعی تولیدی جنین را حمل کند.
در اوایل بارداری ، بدن مادر مواد قلیایی خود را وارد کیسه آب می‌کند تا اطمینان داشته باشد مقدار کافی مواد قلیایی معدنی در آن کیسه وجود دارند تا تخلیه‌های اسیدی جنین را تا 9 بعد خنثی کند. این باعث می‌شود خون مادر به طور ناگهانی خاصیت اسیدی زیادی پیدا کند که با توجه به گفته‌های پزشکان ژاپنی این زمان ،صبح بعد از بیدار شدن از خواب مادران باردار است. به این دلیل است که نوشیدن آب قلیایی باعث از بین رفتن دردهای صبحگاهی می‌شود.
اگر مادر منابع تامین مواد قلیایی کافی در بدن خود داشته باشد ، یعنی وجود مقادیر زیادی از مواد معدنی قلیایی در محلول خون، او حتی دردهای اول صبح را هم نخواهد داشت. در غیر این صورت ، او نه تنها درد شدیدی هنگام بیدار شدن از خواب دارد، بلکه کیسه آب جنین نیز مواد قلیایی معدنی کافی برای خنثی کردن تمام تخلیه‌های اسیدی جنین حین بارداری را نخواهد داشت . در این حالت احتمال ابتلای کودک به زردی بسیار زیادتر می‌شود.
قبل از اینکه زنی باردار شود، باید مقادیر فراوانی آب قلیایی بنوشید تا از دردهای صبحگاهی رهایی یابد و کودک سالمی داشته باشد. بدون مواد قلیایی معدنی کافی ، مادر حین حاملگی به سرعت پیر می‌شود و می‌تواند انواع بیماری‌های پس از زایمان را تجربه کند، بیماری‌هایی مانند آنچه که در بالا ذکر شد. من زنی می‌شناسم که پس از زایمان خود ، دندان‌های خود را به دلیل از دست دادن کلسیم و دادن کلسیم خود به نوزادش از دست داده است .
حاملگی یکی از علل اصلی پوکی استخوان در بین زنان است. کمبود مواد قلیایی منجر به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود .اسیدی شدن مزمن باعث تولید مواد دفعی جامدی مثل : کلسترول ، اسیدهای چرب ،اسید اوریک، سنگ کلیه ،پلاک و ....می‌شود. اسید اضافی در بدن باعث ضخیم شدن و غلیظ شدن خون می‌شود که این اتفاق جریان خون در بدن را کند می‌کند و جریان کند خون خود به خود تمام انواع درد و بیماری را به همراه می‌آورد. از زمانی که ما، در رحم مادران خود هستیم تا زمانی که می‌میریم ،بدن ما همواره در حال برقراری تعادل میان وضعیت اسیدی و قلیایی خود است. اسید منجر به درد و بیماری و در نهایت باعث مرگ می‌شود در حالیکه مواد قلیایی به سلامتی و افزایش عمر منتهی خواهند شد. حتی اگر ورزش کنید و رژیم غذایی داشته باشید،اسیدی شدن بر قلیایی شدن پیروز می‌شود. ما به یک منبع خارجی نیاز داریم تا سطح قلیایی بودن بدن خود را در مقابل اسیدی شدن بالا ببریم .بهترین راه برای این کار آب قلیایی است.
متن زیر گفته‌های یک متخصص از کتاب "آب ،برای سلامتی ، برای درمان،برای زندگی" است. کتابی نوشته‌ی متخصص و محقق کم آبی دکتر باتمان قلیچ که یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه تر ین متخصصین در زمینه‌ی کم آبی و مشاور افراد مهم و مشهوری مثل آنتونی رابینز بوده است.
" بیماری‌های صبح گاهی دوران بارداری،نشانه‌ی کم آبی مادر و جنین است. این بیماری به دلیل آب و عملکرد دائمی هیستامین به وجود می‌آید. بارداری نیاز شدیدی به آب در بدن ایجاد می‌کند. با رشد جنین و تبدیل آن به نوزاد ،حدود یک تریلیون تقسیم سلولی صورت می‌گیرد . هر سلول جدیدی باید با آب پر شود . زنان باردار نیازمند و ملزم به نوشیدن آب و دفع تمام عوامل کم آبی خصوصاً معرف کافئین و الکل هستند."
بهترین آب قلیایی مستقیماً از طبیعت می‌آید . با این حال این آب می‌تواند از راه‌های مختلفی شامل قطرات قلیایی نیز تولید شود. این قطره‌ها افزودنی‌های شیمیایی هستند که میزان قلیایی بودن آب را افزایش می‌دهند اما مزه‌ی خیلی بدی دارند. در حالیکه این قطره‌ها یک راه انتخاب اند، پیشنهاد نمی‌شود چرا که اثر مواد شیمیایی آن روی مادر و کودکش هنوز نامشخص است.
بهترین و با کیفیت‌ترین آب قلیایی ساخت بشر، از دستگاه‌های یونیزه کننده‌ی تکنولوژی بالا بدست می‌آید. تکنولوژی که این دستگاه‌ها دارند، در ژاپن شکل گرفته و دستگاه‌هایی از این قبیل و ساخت کشور ژاپن با کیفیت‌ترین انواع آن هستند ،چه در زمینه‌ی ساخت و چه در زمینه‌ی قطعات . یکی از فواید دیگر آب قلیایی تولید شده در دستگاه‌های یونیزه کننده خاصیتی تحت عنوان "ریزتودگی" است. حین فرآیند یونیزه شدن دسته‌های مولکول‌های آب که عموماً 15 تا 20 یا حتی بیشتر ،مولکول هستند. به دسته‌های کوچکی در گروه‌های 4 تا 6 مولکولی تبدیل می‌شوند.
این توده‌های کاهش یافته نفوذ و جذب بیشتری در بدن دارند. این فایده وقتی خود را به خوبی نشان می‌دهد که می‌خواهید مکمل یا دارویی مصرف کنید ، چرا که این ذرات بهتر می‌توانند ویتامین یا مواد معدنی قرص‌ها و داروها را بیرون بکشند. این برای زنانی که در حال مصرف ویتامین‌های پیش از بارداری هستند بسیار مفید است. علاوه براین ،آب قلیایی تولید شده توسط دستگاه‌های یونیزه کننده حاوی مقادیر فراوانی از مواد معدنی مفید مورد نیاز است. برای زنان باردار، این آب کلسیم را فراهم می‌کند که هم برای مادر و هم برای جنین بسیار ضروری است. این آب هم چنین افت کلسیم مادران را دوباره بهبود بخشیده و ساختار دندان‌ها و استخوان‌های جنین در حال رشد را بهبود می‌بخشد.
در مطالعات 15 ساله‌ی آب قلیایی انجام شده توسط پزشکان ژاپنی از انستیتوی آب ژاپن و کلینیک پزشکی Kyowa فواید بسیاری در نوشیدن آب یونیزه قلیایی کشف شده است که بسیاری از این فواید برای زنان باردار است.
آنچه که خواهید دید برخی از تجارب زنان بارداری است که حین بارداری خود آب یونیزه ی قلیایی مصرف کرده‌اند:
"بدون هیچ گونه تهوع و استفراغ ، زایمان خوب و راحت ، کاهش موارد زردی نوزاد، افزایش شیردهی ، رشد یکنواخت و رضایت بخش کودکان متولد شده"
این آب حتی برای بهبود نوزادان مبتلا به زردی نیز مناسب است.


اخبار، ضررها و خطرهای آب شیر و بطری:


گزارشی جدید حاکی از وجود مشکلی درباره‌ی کلری است که به آب شیر زده می‌شود ، این گزارش بیان می‌کند که کلر، که به دلیل عفونت وسم زدایی به آب زده می‌شود ، باعث تولید محصولات جانبی کلری مثل THM (تری هالومتان )ها می‌شود که جزء مواد سرطان زا هستند. برای کاهش میزان THM ها در آب ،در بسیاری از مناطق همراه با کلر،آمونیاک نیز به آب زده می‌شود تا کلرومین تولید شود.
بیماران کلیوی و زنان باردار نباید آب کلرومین دار بنوشند، چرا که برای سلامتی آن‌ها خطرات زیادی دارد. اخبار شگفتی ساز دیگری در روزنامه‌ی The Today Show در سال 2008 به چشم می‌خورد.Matt Lauer در این گزارش با دکتر  Leo Transand از دانشکده پزشکی Mount Sinai مصاحبه می‌کند. دکتر Transand  هشداری درباره‌ی خطرهای مصرف برخی آب‌های بطری می‌دهد . این خبر به خطر وجود ماده‌ای شیمیایی تحت عنوان Bisphenol A برمی گردد که در بطری‌های پلاستیکی در حال رواج است. او می‌گوید: " متأسفانه هیچ میزانی از تماس با این ماده خطرناک امن و بی خطر گزارش نشده است" او اضافه می‌کند، دانشمندان براین باورند که نگرانی عمده‌ای در این زمینه وجود دارد.
درباره‌ی این ماده شیمیایی Earth 911 به مقاله‌ی انتشارات Republic Arizona ارجاع می‌دهد که: " ماده‌ی مورد سوال یعنی Bisphenol A یا همان BPA به سرطان سینه و رحم مربوط است و میزان تستسترون را نیز کاهش می‌دهد"
Dan Tessior متخصص و زهر شناسی در The Today Show می‌گوید:
آثار این ماده روی بدن بسیار تولید مثلی است و آثار تولید مثلی آن روی مرد و زن وجود دارد .Lauer اضافه می‌کند که این خبر به زودی بسیاری از مردم را وحشت زده خواهد کرد. مطالعه‌ای صورت گرفته در مرکز کنترل بیماری‌ها BPA در اوره‌ی 95 درصد از بزرگسالان شناسایی کرده است . دانشمندان BPA را در خون زنان باردار، خون بند ناف و کیسه آب جنین‌ها نیز مشاهده نموده‌اند و روی حیوانات آزمایش کرده تا اثر آن را به اطلاع همه برسانند.3 مادر زیر به همراه  211 مادر دیگر در دعوی دادگاهی شرکت کرده‌اند و ادعا دارند که آب شهری شیرهای آب آن‌ها کودکان هنوز متولد نشده شان را در معرض خطر قرار می‌دهد .
Val Wilson = 40 ساله ، 4بار از آوریل 1994 تا 1997 باردار شده بوده و انتظار اولین فرزند خود را می‌کشیده است. او تنها یک بار توانسته است به فاصله‌ی 12 هفته مانده به زایمان خود برسد . او می‌گوید در نوامبر 1996 من 5 ماه بود که باردار بودم و همه چیز خوب بود. یک شب از خواب بیدار شدم، آّب قطع شده بود و من درد زایمان داشتم . تنها چند ساعت بعد، جنین مرده به دنیا آمد . واقعاً ناراحت کننده بود.
Annette Spaven چهل ساله در اوایل 1998 فکر می‌کرد که خانواده‌ی او کامل شده است . او 3 بچه داشت که کوچک‌ترین آن‌ها 5 ساله بود . وقتی فهمید دوباره باردار است بسیار شگفت زده شده بود اما به زودی خود و شوهرش به این نتیجه رسیدند که بچه دیگری داشته باشند . او که پس از ده هفته بچه‌اش سقط شده می‌گوید:"ما بسیار ناامید و ناراحت بودیم چند ماه بعد دوباره امتحان کردیم " در ماه آگوست او دوباره باردار شد اما دوباره پس از 7 هفته بچه‌اش سقط شد"
Malithia Smith 30 ساله نیز یک بارداری موفق داشته است اما پس از آن 3 بار سقط جنین بین ماه می 999 تا می 2000 را تجربه کرده است. هر دفعه او پس از 8 هفته دچار این مشکل شده است و پزشکان نتوانستند بفهمند که دقیقاً کجای کار اشتباهی رخ داده است . او می‌گوید " دفعه‌ی اول فکرمی کردم که این چیزها اتفاق می‌افتد" اما دفعه‌ی دوم کاملاً شوکه شدم و وقتی این اتفاق برای دفعه سوم افتاد واقعاً ترسیده بودم "
هر سه نفر هیچ ایده‌ای درباره‌ی چرایی سقط جنین خود نداشتند. اما در نهایت هر کدام از آن‌ها تنها با یک تغییر کوچک در زندگی خود توانستند دوباره بچه دار شوند و بچه سالمی به دنیا بیاورند:

فواید استفاده از آب یونیزه قلیایی حاوی آنتی اکسیدان ، در بیماران با امراض زنانه بسیار ثابت شده ا ست و دلیل اصلی آن این است که این آب می تواند سموم بدن را خنثی کند . در طول دراز مدت این آب را بر روی افراد مبتلا به فشار خون بالای دوران بارداری آزمایش کردند و دریا فتند که متو سط هوش نوزادان با مصرف آب یونیزه قلیایی افزایش یافته و باعث قوی تر شدن ، سالم تر و باهوش تر شدن آنها می شود .
" آن‌ها نوشیدن آب شیر را متوقف کردند!

blood cancer dep
diabet diges fibro
heart high kidny
kise sa loss migre
ms poki skin
women yobo aler

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به irankangenwater.com می‌باشد.

telegram app icon 2icon email icon clip art at clker com vector qafaq e mail icon trace 0
www.kangenwater.vip

Go to top