بدن ما برای محافظت از اندام‌ های خود در برابر ترکیبات اسیدی اقدام به ذخیره نمودن اسید می‌کند و اطراف اندام ‌های حیا تی را با چربی می‌ پو شا ند . زمانی که محیط درونی بدن قلیایی شود ، دیگر به این چربی‌ها نیازی نخواهد بود و از همین رو چربی‌ها آزاد و حذف خواهند شد . آب یونیزه قلیایی به عملکرد صحیح اندام‌ ها کمک کرده و امکان دفع را برای سموم فراهم می‌آورد .

 

 چگـــونه آب قلیـــایی به کــاهــش وزن کــــمک  می کند؟

 

بسیاری از مردم با هدف کاهش وزن به رژیم غذایی و ورزش رو می آورند، اما زمانی که کاهشی در وزن خود مشاهده نمی کنند، مأیوس می شوند. تحقیقات نشان داده است که جزء سومی نیز در کاهش وزن وجود دارد : آب . بنابراین کاهش وزن مؤثر و رسیدن به وزن ایده آل با ترکیب صحیح رژیم غذایی، ورزش و آب به دست می آید و بهترین گزینه برای آب مصرفی، آب یونیزه قلیایی حاصل از دستگاه های تصفیه اب خانگی می باشد. بدن ما برای محافظت از اندام‌ های خود در برابر ترکیبات اسیدی اقدام به ذخیره نمودن اسید می‌کند و اطراف اند ا م ‌های حیا تی را با چربی می‌ پو شا ند . زمانی که محیط درونی بدن قلیایی شود ، دیگر به این چربی‌ها نیازی نخواهد بود و از همین رو چربی‌ها آزاد و حذف خواهند شد . آب یونیزه قلیایی به عملکرد صحیح اندام‌ ها کمک کرده و امکان دفع را برای سموم فراهم می‌آورد .   

 

چگونه آب یونیزه قلیایی به کاهش وزن شما کمک می کند؟


الف ) متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد.

 

1.آب قلیایی اسیدهای چرب را از سلولها خارج می کند
2. اسیدهای چرب به کبد انتقال داده می شوند
3. کبد اسیدهای چرب را به گلوکز تبدیل می کند.
4. گلوکز توسط عضلات سوخته و اسید لاکتیک بر جای می گذارد.
5. آب قلیایی اسید لاکتیک را خنثی کرده و در نتیجه بدن شما می تواند چربی بیشتری بسوزاند!
6. آب قلیایی اسیدهای خنثی شده را از بدن خارج می کند و بنابراین باعث کاهش وزن می شود .
بنابراین آب یونیزه قلیایی با در هم شکستن اسیدها به شما کمک می کند تا وزن اضافی خود را کاهش دهید.
    

ب ) انرژی شما را افزایش می دهد.

 

از دست دادن آب بدن (دهیدراته شدن) باعث ایجاد خستگی در شما می شود و شما فقط با از دست دادن 1% از آب بدن خود، دهیدراته می شوید. آب یونیزه قلیایی دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی با قدرت جذب بالاتر، در روده ها با سرعت بیشتری جذب می شود و هیدراته شدن مجدد پس از انجام فعالیت های بدنی سریعتر رخ می دهد. بنابراین شما دیرتر احساس خستگی نموده و از انرژی بالاتری برای انجام فعالیت های بدنی برخوردار خواهید بود.
 

 ج ) pH بدن را تنظیم می کند.

 

pH کم بدن به عنوان فاکتوری مهم در برخی از افرادی است که قصد کاهش وزن دارند. پزشکان pH بدن را با اندازه گیریpH  ادرار تخمین می زنند. pH کم و ثابت ادرار امکان ابتلای فرد به سندرم متابولیک را نشان می دهد. یکی از علائم سندرم متابولیک افزایش وزن است. نتایج بررسی ها نشان داده است که مصرف آب قلیایی دستگاه تصفیه آب خانگی سبب خنثی نمودن اسیدهای مازاد در بدن و بالا بردن pH می شود. در نتیجه علائم سندرم متابولیک را کاهش داده و به کاهش وزن کمک می کند.

 

 د ) عمــــلکرد ماهیــــچه ها و مفـاصل رابهبود می بخشد.


در بدنی که از میزان آب کافی برخوردار باشد، روان سازی مفاصل بهتر انجام می شود. بنابراین دهیدراته شدن بدن منجر به ساییده شدن مفصل ها و آسیب به آنها می شود که ادامه انجام فعالیت های بدنی را ناممکن می سازد. پس مصرف آب کافی بر بهبود عملکرد مفاصل مؤثر است.
همچنین در طی فعالیت بدنی، ماهیچه ها گلوکز را به انرژی تبدیل می کنند. پروسه تبدیل گلوکز به انرژی، اسید لاکتیک تولید می کند که وجود این اسید در ماهیچه ها است که سببب گرفتگی عضلات در حین ورزش می شود. آب یونیزه قلیایی با خنثی کردن اسید لاکتیک ، از تجمع آن در عضلات جلوگیری می کند بنابراین ماهیچه ها می توانند برای مدت زمان بیشتر و به طور مؤثرتری کار کنند. در نتیجه میزان کالری مصرف شده افزایش یافته و شما به ایده آل نزدیکتر می شوید.
به همین دلیل است که ورزشکاران حرفه ای برای به حداکثر رساندن کارایی و عملکرد خود، قبل از ورزش بدن خود را قلیایی می کنند.  

 

 ذ) به رژیم غذایی کمک می کند.

 

در حین کاهش وزن، اسیدهای چرب از سلولهای چربی به داخل جریان خون آزاد می شوند. این اسیدهای چرب برای آن که توسط بدن قابل استفاده باشند و در سوخت و ساز بدن وارد شوند، باید به گلوکز تبدیل شوند. فرآیند تبدیل اسیدهای چرب به گلوکز ضایعات اسیدی تولید می کند اگر بدن به میزان زیادی اسیدی شود، فرآیند تبدیل کند می شود و کاهش وزن در این شرایط دشوار خواهد بود آب قلیایی اسیدیته حاصل از فرآیند تبدیل اسیدهای چرب به گلوکز را خنثی می کند. با حفظ pH بدن در مقادیر بالاتر، رژیم غذایی سالم مؤثرتر بوده و حفظ وزن بدن در حد ایده آل نیز ساده تر خواهد بود.   


 ر) به سم زدایی بدن کمک می کند.


رژیم غذایی و ورزش فشار شدیدی را به بدن اعمال می کنند. در سلولهای چربی هنگام آزاد شدن اسیدهای چرب، امکان رها شدن مواد سمی نیز وجود دارد. این مواد سمی در طی افزایش وزن در بدن تجمع می کنند، بنابراین با کاهش وزن این سموم نیز بایستی از بین بروند. عمل هیدراته شدن توسط آب قلیایی بهتر از آب معمولی انجام می شود بنابراین آب قلیایی می تواند سموم حاصل از سلولهای چربی که در بدن تجمع یافته اند را از بدن خارج نماید.
با توجه به مزایای آب یونیزه قلیایی دستگاه تصفیه آب خانگی که در بالا ارائه شد، می توان نتیجه گرفت که را رژیم غذایی سالم، ورزش و مصرف روزانه آب یونیزه قلیایی می توان با سرعت بیشتری به وزن ایده آل رسید.

blood cancer dep
diabet diges fibro
heart high kidny
kise sa loss migre
ms poki skin
women yobo aler

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به irankangenwater.com می‌باشد.

telegram app icon 2icon email icon clip art at clker com vector qafaq e mail icon trace 0
www.kangenwater.vip

Go to top