آب یونیزه قلیایی

به دلیل حجم مولکولی پائین ، قدرت حلالیت و نفوذ بالا پید ا می کند که این ویژگی می تو ا ند کلسترول و چربی های بد را در خود حل کرده و از بدن دفع کند از این طریق می تواند از حملات بیماری کیسه صفرا جلوگیری کند از سوی دیگر آنزیم و ترشحات موجود در کیسه صفرا در محیط قلیایی فعالیت و عملکرد مناسب را دارند که آب یونیزه با خنثی کردن محیط اسیدی کیسه صفرا ، محیط لازم برای عملکرد ترشحا ت کیسه صفرا را فراهم می کند . 

 

سنگ صفرا


علت ابتلا به سنگ کیسه صفرا و اینکه چرا در برخی افراد، این سنگ هیچ گاه از بین نمی‌رود و اینکه کلا برای دوری از آن چه می‌توان کرد:


ورزش کردن در حوزه‌ی سلولی بدن تا زمانی که به همراه مصرف اکسیژن و هوازی باشد، از تولید اسید لاکتیک بدن جلوگیری می‌کند و در عوض باعث تولید دی‌اکسید کربن می‌شود . اگر شما هر یک نوشته‌های Raymond Peat را مطالعه کرده باشید .قطعاً در خواهید یافت که او از دی اکسید کربن به عنوان "مادر زندگی "  یاد می‌کند بدون دی اکسید کربن شما هیچ گاه قادر به تنفس اکسیژن نخواهید بود . در واقع اول باید دی اکسید کربن تولید شود، بعد اکسیژن وارد بدن شود و برعکس این فرآیند ممکن نیست.

 

به این فکر کنید... وقتی کسی در حال مردن است به او تنفس مصنوعی می‌دهند .فکر می‌کنید چه چیزی در بدن او دمیده می‌شود؟ اکسیژن ؟ نه خیر، شما دی اکسید کربن را در بدن او می‌دمید.

در واقع شما فقط و فقط بعد از بیرون دادن دی اکسید کربن قادر به جذب اکسیژن هستید.


در زندگی روزمره و بر پایه‌ی کارهای انجام شده در آن برخی Co2  بیشتر و برخی Co2 کمتری تولید می‌کنند. وقتی که ورزش می‌کنیم Co2  بیشتری تولید خواهیم کرد. دی اکسید کربن به راحتی در بدن عبور کرده و به شش‌ها می‌رسد و در آنجا ، جای خود را با اکسیژن عوض می‌کند. نتیجه‌ی این تبادل کمی افزایش بی کربنات در خون است.


اگر ورزش نکنید ،

 

اسید لاکتیک تولید می‌شود. بر خلاف Co2  ،اسید لاکتیک در بدن و با خاصیت اسیدی می‌ماند و باید به نحوی به کمک بی کربنات‌ها خنثی شود. در این فرآیند ما کمی بی کربنات از دست خواهیم داد . فرآیند از دست دادن بی کربنات با افزایش سن بیشتر و بیشتر می‌شود.
بنابراین افراد تنبل و کسانی که به طور طبیعی یا به دلیل پیری یا حتی ارثی، بی کربنات کمتری در خون خود دارند، با گذشت زمان بیشتر و بیشتر اسیدی خواهند شد.
نتیجتاً ، از آنجایی که بدن باید تعادل اسیدی خود را حفظ کند. بی کربنات از مکان‌های مختلف بدن جمع شده تا pH خون و اعضای حیاتی بدن را متعادل کند و زمانی خواهد رسید که هیچ  بی کربنات اضافی در بدن وجود نخواهد داشت.


خب، این اتفاق چگونه کیسه صفرا و ترشحات کبدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟

 

ترشحات کبدی که در کیسه صفرا ذخیره می‌شوند خاصیت قلیایی دارند. این مواد باید به اندازه کافی درکیسه صفرا جمع آوری شوند تا اسیدهای تولیدی معده را خنثی کنند. وقتی که غذا می‌خوریم این ماده به روده‌ی کوچک ترشح شده و خاصیت روده را قلیایی‌تر می‌کند. اما اگر بی کربنات کافی در ترشحات صفرایی وجود نداشته باشد، این ترشحات خاصیت اسیدی پیدا می‌کنند.
این است که آب‌های قلیایی با بی کربنات فراوان برای هضم غذا بسیار مفیدند . این آب‌ها حاوی مقادیر زیادی Co2  و بی کربنات هستند، یا می‌توانند با به دام انداختن اسید لاکتیک به تولید و باقی ماندن بی کربنات کمک کنند.
با توجه به مقاله‌ی زیر بی کربنات موجب رهایی و آزادی عمل کیسه صفرا می‌شود. اگر به دلیل مصرف ناکافی بی کربنات یا تولید اسید زیادی ،بدن ما اسیدی شود،آنگاه بزاق ما نیز بی کربنات کمتری تولید می‌کند، و معده‌ی ما که همراه با ترشح اسید ، بی کربنات هم ترشح می‌کند، به همراه کیسه صفرایمان دچار فقر بی کربنات می‌شوند. به عقیده‌ی من علت ترشح بی کربنات معده هم تحریک کبد و کیسه صفرا برای ترشح مواد قلیایی خود است. علت اینکه وقتی حالت تهوع دارید به شما مصرف مواد قلیایی پیشنهاد می‌شود همین است. چون بی کربنات راه طبیعی پیش گیری از واکنش‌های بد موجود در چربی‌های بدن است و به وفور در ترشحات صفرایی وجود دارد ، وقتی روغن زیتون زیادی مصرف می‌کنید ، بی کربنات موجب آرام شدن هضم شما می‌شود.


مقاله مرجع متن بالا:
( تحرک کیسه صفرا در اثر مصرف آب بی کربنات معدنی قلیایی، بررسی اولتراسونوگرافی)
نویسندگان:
Bellini M .Spataro M . Costa F. Tumino E .Ciapparrone G. Flandoli F . Rucco M.
Maltinti G .Marchi S
درمانگاه پزشکی دانشگاه پیتزا.اندازه گیری‌های سونوگرافی حجم کیسه صفرا به ما توانایی ارزیابی تأثیر بسیاری از مواد را می‌دهد (هورمون‌ها، داروها و......) فعالیت کیسه صفرا نقشی محوری در مکانیزم‌های هضمی دارد. هدف مقاله‌ی پیشرو مطالعه‌ای بر ارزیابی اثر مصرف آب قلیایی بی کربنات دار بر تخلیه صفراست .این مطالعه بسیار گسترده صورت پذیرفته است. در آن ، 10 داوطلب به صورت تصادفی آب قلیایی بی کربنات دار را مصرف می‌کنند و حجم کیسه صفرای آن‌ها به کمک روش‌های اولترا سونوگرافی قبل و 15 ، 30 ، 45 ، 60 ، 90 ، 120 دقیقه بعد از مصرف آن آب اندازه گیری می‌شود . یک هفته بعد نیز این آزمایش صورت می‌پذیرد نتایج حاکی از آن است که پس از گذشت  15، 30، 45و 60 دقیقه از مصرف آب،حجم کیسه صفرا کاهش قابل توجهی می‌یابد . بر این اساس می‌توان گفت که این آب برای بهبود ویسکینزی صفراوی بسیار مفید بوده و در جلوگیری از Lithiasis صفراوی نقش عمده‌ای دارد.آب یونیزه قلیایی به دلیل حجم مولکولی پائین ، قدرت حلالیت و نفوذ بالا پید ا می کند که این ویژگی می تو ا ند کلسترول و چربی های بد را در خود حل کرده و از بدن دفع کند از این طریق می تواند از حملات بیماری کیسه صفرا جلوگیری کند از سوی دیگر آنزیم و ترشحات موجود در کیسه صفرا در محیط قلیایی فعالیت و عملکرد مناسب را دارند که آب یونیزه با خنثی کردن محیط اسیدی کیسه صفرا ، محیط لازم برای عملکرد ترشحا ت کیسه صفرا را فراهم می کند . 

blood cancer dep
diabet diges fibro
heart high kidny
kise sa loss migre
ms poki skin
women yobo aler

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به irankangenwater.com می‌باشد.

telegram app icon 2icon email icon clip art at clker com vector qafaq e mail icon trace 0
www.kangenwater.vip

Go to top