واژه Kangen به زبان ژاپنی به معنی "بازگشت به اصل" است. هنگامی که آب معمولی شهر، تصفیه شده و سپس با فرآیند یونیزاسیون سازه‌های مولکولی آن ساختاری دوباره می‌یابند، آب Kangen در خانه شما تولید می‌شود. در خلال فرآیند یونیزاسیون، چند چیز مهم دیگر نیز اتفاق می‌افتد تا سازه‌های مولکولی آب تغییر کرده و آنرا برای بدن مفیدتر سازند. 

فرآیند یونیزاسیون و ویژگی‌های آن:
 
•    اسیدهای محلول در آب را با کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم و مواد معدنی ناچیز دیگر، به آب قلیائی گوارا تبدیل می‌کند. 
•    بار میلی ولت (mV) الکترون‌های آب را کاهش داده و قدرت احیا کننده (ORP) منفی ایجاد می‌نماید. در نتیجه آب را به یک "آنتی اکسیدان" واقعی تبدیل می‌کند. 
•    سازه‌های مولکولی بزرگ آب را شکسته و به "ریزخوشه ها" تبدیل می‌کند، در نتیجه قدرت نفوذ و مرطوب کنندگی آب را افزایش می‌دهد. 
•    این آب به جابجائی اسیدها در بدن و رساندن آنها به مجاری عادی دفع، از قبیل کلیه ها، مثانه، لنف و پوست، کمک می‌رساند. 
•    توان بالقوه غشاء سلولی را تغییر داده و به سلول‌ها امکان می‌دهد تا سیالات را آزادانه با محیط پیرامون مورد تبادل قرار دهند.
 
در طبیعت، آب یونیزه شده را تنها در 5 ناحیه جهان می‌توان یافت. مردم بومی این نواحی زندگی طولانی و تندرستی دارند. راز اینگونه آبها اینست که پاکیزه، قلیائی، ریزخوشه ای (سبک)، با اکسیژن بیشتر و همچنین دارای "آنتی اکسیدان" هستند. حالا فقط با چند ریال در روز می‌توانید از مزایای این آب، خیلی راحت و آسوده، در خانه خود استفاده کنید. 

پژوهش‌های طاقت فرسا در زمینه‌های پزشکی و زیست شناسی مشخص کرده اند که با افزایش حالت اسیدی در سیالات عمده بدن مانند خون، ادرار و بزاق، فرآیند پیری شتاب می‌گیرد. این حالت اسیدی زیاد، اکسیداسیون را در بافت‌ها به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد. ترکیب حالت اسیدی زیاد با افزایش اکسیداسیون، رشد باکتری ها، ویروس ها، قارچ‌ها و سلول‌های سرطانی را در بدن تشویق می‌کند. رشد فزاینده این عوامل بیماری زا، در هم شکستن بافت‌های سالم را شتاب می‌بخشد. این شتاب باعث افزایش سریع پیری بیولوژیک (زیستی) بدن می‌شوند. پیری بیولوژیک فزاینده، به بیماری و سرانجام به مرگ منجر می‌شود. 


"نوشیدن آب Kangen یکی از آسان‌ترین عاداتی است که هرکس می‌تواند در زندگی کسب کند، زیرا ما در هر صورت، آب می‌نوشیم".  "پژوهش‌های من، مرا به این کشف رسانده اند که آب تولید شده به وسیله "دستگاه" که به لحاظ پزشکی تائید شده (ژاپن،کره) آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد را در بدن به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد. بنابراین به کاهش پیری و بیماری‌ها می‌انجامد. خواص ریزخوشه ای آن، مرطوب شدن محیط سلولی را به مقدار زیاد و به آسانی میسر می‌سازد    
دکتر کیسی کارتر


 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به irankangenwater.com می‌باشد.

telegram app icon 2icon email icon clip art at clker com vector qafaq e mail icon trace 0
www.kangenwater.vip

Go to top